Internetový obchod vám rád vymení zakúpený tovar.
Pokiaľ ste si objednali tovar, ktorý vám nesedí, alebo nie je úplne podľa vaších predstáv, radi vám ho vymeníme za inú veľkosť, iný modelový rad alebo iný tovar. Našim zákazníkom umožňujeme výmenu tovaru do 14 dní od prevzatia zásielky bez udania dôvodu.
Tovar je nutné zaslať na adresu prevádzkovateľa, z ktorej Vám bol pôvodne odoslaný (adresu nájdete v hlavičke faktúry). Vymenený tovar bude zaslaný zákazníkovi poštou ihneď po jeho vyskladení, resp. zaskladnení, čo je väčšinou do 4 pracovných dní. Je vhodné si ešte pred odoslaním tovaru na výmenu, rezervovať nový tovar mailom (resp. zistiť si jeho dostupnosť), aby nebol medzitým vypredaný.
Zásielku s tovarom na výmenu vo vlastnom záujme pošlite ako doporučený balík (list) s poistením na hodnotu tovaru (v prípade straty, alebo znehodnotenia balíka si ho budete môcť s podacím lístkom na pošte vyreklamovať).
Po preskúmaní dodržania podmienok a neporušenosti tovaru bude uskutočnená výmena tovaru. Vymenený tovar Vám bude odoslaný na Vašu adresu na dobierku za cenu poštovného pre SR vo výške 2,95 €. Ak bude vybraný tovar na výmenu lacnejší, rozdiel v cene vám vrátime prevodom na váš účet (po odpočítaní uvedeného poštovného). Ak bude drahší, rozdiel doplatíte prevodom na náš účet (aj vrátane uvedeného poštovného) a tovar vám zašleme bežnou poštou (už bez dobierky) - poštovné je v tom prípade vo výške 1,95 €. Môžete tovar doplatiť aj formou dobierky (vrátane uvedeného poštovného 2,95 €) a tovar vám tak zašleme poštou na dobierku s platbou pri prevzatí tovaru. V prípade omeškania (ak sa nahradný tovar nenachádza na sklade a je potrebné jeho doobjednanie) vás budeme ihneď kontaktovať. V prípade nesplnenia niektorej z vyššie uvedených podmienok nebudeme môcť, bohužiaľ, akceptovat požiadavku na výmenu a tovar bude vrátený späť.
Tovar je prípadne možné do 14 dní od prevzatia vymeniť aj osobne na našej adrese, no to iba po predchádzajúcej dohode s prevádzkovateľom, aby mohol dostatočne v predstihu zabezpečiť náhradný tovar.
Upozorňujeme, že vami požadovaný, náhradný tovar na výmenu sa nemusí nachádzať priamo na našom sklade alebo sklade našich dodávateľov (resp. ihneď k odberu), preto je vhodné sa vopred informovať (telefonicky, mailom) na požadovaný náhradný tovar. Pri osobnej výmene tovaru na našej adrese je preto nutné dodržať vyššie uvedené základné podmienky.
Čo s darčekom
Možno ste k tovaru, ktorý chcete vymeniť dostali darček. Ak si vyberiete nový tovar, s ktorým by ste darček tiež získali, môžete si ho ponechať. Ak by ste k novému tovaru darček nezískali (jeho cena by nepresiahla požadovanu hodnotu na získanie darčeka), je potrebné, aby ste ho nepoužívaný a zabalený v originálnom obale vrátili spolu s tovarom.
Prajeme vám príjemný nákup!