Top ponuka

Obľúbený sortiment

Časté otázky

Prinášame odpovede na najčastejšie otázky pri nakupovaní v internetovom obchode Logo VÁŠOBCHOD.sk

 

s Môžem si tovar objednať aj bez registrácie?

  • Áno, registrácia nie je vyžadovaná (tovar však môžete objednať aj mailom, resp. telefonicky) - nezískate však zľavu 3 % za registráciu.

s Aké su výhody registrácie?

  • Registráciou získavate ihneď zľavu - 3 % z cien celého sortimentu v ponuke (platí aj na tovar v akcii!)
  • Kúpou tovaru získavate navyše vernostné body, ktoré môžete zbierať, kontrolovať ich počet a vytvoriť si z nich zľavové kupóny, ktoré využijete už v ďalšej objednávke
  • Môžete sledovať, v akom stave je vaša objednávka a ako je priebežne vybavovaná
  • Máte dostupnú históriu všetkých vašich objednávok, objednaného tovaru, použitých zľavových kupónov...   

sPlatí moja registrácia z pôvodného systému obchodu?

  • Nie ľutujeme, je potrebná nová registrácia, nakoľko aplikácia e-shopu je úplne nová.
  • Novou registráciou však ihneď získavate zľavu - 3 % z cien celého sortimentu v ponuke (platí aj na tovar v akcii!) a zbierate tiež vernostné body, ktoré využijete ako zľavu pri ďalšom nákupe. 
  • V prípade záujmu sa môžete zaregistrovať.

s Hľadám tovar, ktorý nemáte v ponuke, vedeli by ste ho objednať?

  • Nenašli ste čo ste hľadali? Informujte sa aj na ceny a tovar, ktorý sa momentálne nenachádza v našej ponuke. Ak je dostupný v skladových zásobách našich dodávateľov, veľmi radi vám tovar za výborné ceny zabezpečíme a dodáme. Tovar postupne do obchodu dopĺňame, no pýtajte sa aj na nedostupný sortiment.
  • Využite prosím náš kontaktný formulár.

s Ako dlho bude trvať vybavenie mojej objednávky?

  • Doba doručenia tovarov závisí aj od typu doručenia, ktorý bol pri objednaní tovaru zvolený a taktiež o jeho dostupnosti na príslušnom sklade (náš sklad, externý SR sklad, externý zahraničný sklad). Ak je objednaný tovar zaplatený a nachádza sa na sklade, pri našej preprave a kurierskej službe je doručený do 24 hodín od jeho podania, pri zaslaní Slovenskou poštou od 24 do 48 hodín (expresne) od jeho podania, pri zaslaní cez Packetu/Zásielkovňu od 48 hodín od jeho podania. 
  • Celková dodacia lehota tovarov je veľakrát závislá od skladových zásob našich veľkoobchodných dodávateľov, no nemala by trvať viac ako 7 pracovných dní (v prípade dlhšieho dodania vás ihneď budeme kontaktovať)
  • Podrobnejšie informácie nájdete na stránke Doručenie a platba.

s Spravil som viac objednávok. Je možné ich spojiť a zaslať spolu v jednej zásielke, aby som platil poštovné iba raz?

  • Áno, objednávky vám spojíme, kým nebola predošlá objednávka už odoslaná.

s Je možný osobný odber?

  • Áno, tovar si môžete vyzvihnúť osobne na našich dvoch odberných miestach - poplatok, resp. poštovné neplatíte
  • Pri osobnom odbere je nevyhnutné počkať na e-mail informujúci, že tovar je pripravený na vyzdvihnutie

s Koľko stojí poštovné?

  • Osobný odber (prevzatie tovaru) na našej adrese - bezplatne 
  • Slovenská pošta / Packeta-Zásielkovňa - objednaný tovar nad sumu 55 € (platba vopred) - doručenie - bezplatne
  • Slovenská pošta / Packeta-Zásielkovňa  - objednaný tovar nad sumu 55 € (platba na dobierku) - iba 1,00 €
  • Kuriérska služba - objednáný tovar nad sumu 80 € - bezplatne 
  • Objednávky do 55 € - Slovenská pošta / Packeta-Zásielkovňa - 1,95 € (platba vopred) - 2,95 € (platba na dobierku)
  •                                      - Kuriérska služba                                        - 3,95 € (platba vopred) - 4,95 € (platba na dobierku)
  • Podrobnejšie informácie nájdete na stránke Doručenie a platba.

s Čo je povrchová úprava rhódiom?

  • Šperky môžu byť povrchovo upravené (galvanicky pokovené) rhódiom. Rhódium je vzácny striebristý kov s mimoriadnou chemickou odolnosťou, tvrdosťou a leskom. Patrí do platinovej skupiny a jeho cena je 3x vyššia než cena rýdzeho zlata. Vysoká odolnosť rhódia obmedzuje riziko poškrabania a opotrebovania šperku. Brání oxidácii a tým prispieva k farebnej stálosti (klenoty časom nečernajú) a v neposlednom rade dodáva šperku krásny lesk.

 s Ako mám postupovať, keď chcem tovar vymeniť?

  • Pokiaľ ste si objednali tovar, ktorý vám nesedí, alebo nie je úplne podľa vaších predstáv, radi vám ho vymeníme za inú veľkosť, iný modelový rad alebo iný tovar. Našim zákazníkom umožňujeme  výmenu tovaru do 14 dní od prevzatia zásielky bez udania dôvodu
  • Podrobnejšie informácie nájdete na stránke Výmena tovaru.

  s Ako mám postupovať, keď chcem objednaný tovar reklamovať?

  • Ak sa vám zakúpený tovar pokazí bežným používaním, neváhajte a reklamujte ho. Kým je tovar v záručnej lehote, máte servis zadarmo. Ak je po záručnej lehote, aj tak sa vynasnažíme sprostredkovať vám jeho opravu. 
  • Podrobnejšie informácie nájdete na stránke Reklamačné podmienky.
 sZaujíma vás aj niečo iné?

 

Otázky a odpovede budú na stránku postupne doplňané aj na základe vašich podnetov!


Ako autorizovaný predajca sme tu pre vás už od roku 2005 !

                                                                                                                                                                                              Garancia & Spokojnosť

    Prajeme vám príjemný nákup! 

Logo VÁŠOBCHOD.sk